Gwarancja dostawy przed świetami
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy, działający pod adresem: https://babyhit.pl, prowadzony jest przez U Kubusia sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Przyjemskiego 10, 63-900 Rawicz, NIP 6991912537
2. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” zaprezentowana jest na stronie www.babyhit.pl
3. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” obowiązuje w dniach 11.12.2020 r. do 22.12.2020 r.
4. „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI!” obejmuje swym zasięgiem wyłącznie zamówienia z dostawą na terytorium Polski.
§ 2
WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI PROMOCYJNEJ
Uczestnikiem może być osoba, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych (osoba, która ukończyła 18 lat i nie jest ubezwłasnowolniona częściowo lub całkowicie w rozumieniu kodeksu cywilnego). Osoby, które nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych, mogą brać udział w akcji promocyjnej przy współudziale swojego przedstawiciela ustawowego/opiekuna prawnego) oraz zapoznały się z treścią niniejszego regulaminu i akceptują jego postanowienia.
§ 3
ZASADY
1. W ramach „GWARANCJI DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI” organizator zobowiązuje się do dostarczenia produktów zakupionych na stronie www.babyhit.pl przed Świętami, czyli najpóźniej do dnia 23.12.2020 roku włącznie, w przypadku spełnienia poniższych warunków:
- w przypadku zamówień z formą płatności: „Przelewy24”, „karta kredytowa” lub „Pay Pal” środki muszą wpłynąć na konto Sklepu babyhit.pl do dnia 21 grudnia 2020. do godz. 23:59.
- w przypadku zamówień z formą płatności „płatność przy pobraniu” zamówienie musi być potwierdzone mailowo do dnia 21 grudnia 2020r. do godz. 23:59.
2. Zamówienia realizowane są w formie przesyłki kurierskiej.
3. Wysyłka jest realizowana:
a) od momentu złożenia zamówienia przez Klienta, w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem;
b) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru formy płatności innej niż za pobraniem.
2. "GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI" nie obejmuje wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz InPost, choć organizator dołoży wszelkich starań, by nadać przesyłki w terminie umożliwiającym realizację w standardowym terminie. "GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI" obejmuje opcje "Wysyłka Premium - zamów i opłać do 14:30, a Twoje zamówienie wyślemy jeszcze dziś (pon-pt)", "GLS dostawa do 12:00", "GLS dostawa do 10:00" "GLS dostawa w sobotę (sprawdź dostępność usługi kontaktując się z nami!)"
3. Jeśli zamówienie złożone w ramach „GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI” nie zostanie dostarczone w terminie oznaczonym w pkt 1 powyżej z winy Organizatora, Organizator zobowiązuje się do przekazania Klientowi jednorazowej rekompensaty w formie kredytu online, ważnego w sklepie internetowym babyhit.pl, o wartości 30,00 zł upoważniającego go do zakupów w tej kwocie przy następnych zakupach w Sklepie babyhit.pl. Aby otrzymać rekompensatę, należy zgłosić reklamację poprzez formularz reklamacyjny. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W tym terminie Klient otrzyma drogą mailową odpowiedź na zgłoszenie reklamacji.
Jednorazowy kod rabatowy nie zostanie przyznany jeżeli zamówienie nie zostało dostarczone do Klienta z jego z winy, to jest:
- niepoprawne podanie danych adresowych,
- niemożność skontaktowania się kuriera z Klientem,
- nieodebranie przesyłki.
Kredyt online nie podlega wymianie na gotówkę.
5. Materiały reklamowe zaprezentowane na stronie www.babyhit.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art.66 § 1K.C.
§ 4
ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACJI ZAKUPU W PROMOCJI
1. Reklamację należy zgłosić używając formularza zamieszczonego na stronie: www.babyhit.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres do korespondencji składającego reklamację, jak również opis podstawy reklamacji.
3. Reklamacja powinna zawierać żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
4. Reklamujący zobowiązany jest wraz z reklamacją doręczyć wszelkie dokumenty oraz przytoczyć wszystkie okoliczności faktyczne bądź prawne uzasadniające żądanie.
5. Reklamacje mogą być składane przez cały czas trwania promocji, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zakończenia. Reklamacje, które otrzyma Organizator po tej dacie nie będą rozpatrywane.
6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany drogą mailową w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
7. Przy rozpatrywaniu reklamacji Organizator opiera się na treści niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisach prawa polskiego.
§ 5
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 18.12.2020 roku.
2. Regulamin dostępny jest na www.babyhit.pl
3. Udział Uczestnika w Promocji oznacza akceptację zasad Promocji zawartych w niniejszym Regulaminie.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego rozstrzygania kwestii spornych związanych z Promocją.
5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.
Wersja z dnia 18/12/2020